בריטני ספירס

אני בטראומה מדוכאת רוצה את חיי בחזרה. גיימי לין ספירס אחותה הקטנה של בריטני ספירס מדברת לראשונה על פרשיית האפוטרופסות של אביה וטוענת אני לא כמו המשפחה שלי תמיד אהיה שם עבורה.


Elisabeth Hasselbeck On The View Blonde Vs Brunette Elisabeth Hasselbeck Celebrities Then And Now

בריטני ספירס רצתה להיות כוכבת מגיל צעיר מאוד.

בריטני ספירס. היא התחנכה בלואיזיאנה באזור שנקרא חגות התנך של ארהב אזור שמרני ודתי ביותר. במשך כעשרים דקות תיארה ספירס בנחישות בעוצמה ולעיתים בקול שבור כיצד אביה שלט בה ב-13 השנים האחרונות תוך שימוש כפוי בתרופות פסיכיאטריות אשפוזים לא נחוצים. בריטני ספירס צילום.

אז אחרי שהנושא הופיע בכל מקום והתעלומה סביב מה קרה לבריטני ספירס והאם מישהו שולט בה בכוח רק המשיכה לגדול. ממועדון מיקי מאוס למועדונים בלאס וגאס. כוכבת הפופ שברה שתיקה והעידה בפני בית המשפט בלוס אנגלס במסגרת הקרב המשפטי שהיא מנהלת נגד אביה המשמש כאפוטרופוס החוקי שלה ב-13 השנים האחרונות.

AP ימים לאחר עדותה הדרמטית של ספירס דחה בית המשפט את התביעה שלה. כל עוד בריטני בחיים היא המוטבת היחידה. מה היה קורה אם היא הייתה ישראלית.

בריטני ספירס הגרלה על כרטיס זוגי להופעה. כשמחוץ לאולם הדיונים מתקיימת הפגנת תמיכה של מעריציה במסגרת תנועת FreeBritney ספירס סיפרה שהיא בטראומה כתוצאה מההסכם שנחתם לפני 13 שנה. העדות הדרמטית של בריטני ספירס בקרב המשפטי נגד אביה דלפה לרשת.

If playback doesnt begin. בריטני ספירס פרצה לחיינו בתור נערה צעירה ומאז אנחנו מלווים אותה בכל צעד בחייה. המשפט להסרת האפוטרופסות של בריטני ספירס ממשיך להעסיק את העולם ובעוד שקולם של הוריה נאלם אם תהיתם מה אחותה הקטנה גיימי לין.

בריטני ספירס נלחמת על חירותה. Click to listen to Britney Spears on Spotify. גיימס ספירס משמש כאפוטרופוס גוף ורכוש של בתו האמצעית בריטני החל משנת 2008.

הזמרת המפורסמת מנהלת בימים אלה מאבק על. בריטני ספירס הגרלה על כרטיס זוגי להופעה. 334m Followers 46 Following 2651 Posts - See Instagram photos and videos from Britney Spears britneyspears.

ב2018 הועברה האחריות על עיזבונה של ספירס מידי אביה אל אחותה הצעירה גיימי לין ספירס. בריטני ספירס כוכבת הפופ בת ה-39 העידה הלילה בין רביעי לחמישי בבית המשפט בלוס אנגלס נגד אביה גיימס ספירס. היא לא מסוגלת לנהל את משאביה הכלכליים נכתב בפסק הדין בין היתר.

Britney Spears official music video for Till The World Ends. בעדות הדרמטית טענה ספירס כי נכפה עליה שימוש בתרופות. לאחר מותה תקבל אחותה את.

HttpsBritneySpearslnktolistenYDSubscribe to the official Britney Spears YouTube channel. בריטני ספירס בבית המשפט. כעת הכוכבת שיתפה תמונה נדירה של עצמה בלי איפור ועם אאוטפיט מפתיע וכתבה בגילוי לב.

AP ב-2007 ספירס מצאה את עצמה במשבר נפשי גדול ומתוקשר שכלל גירושים מבעלה קווין פדרליין אובדן משמורת על שני בניה הידרדרות לסמים והתמוטטות נפשית שתועדו באובססיביות על ידי צלמי הפפראצי וגופי התקשורת. כוכבת הפופ בריטני ספירס שכבשה במות כבר כשהיתה בת 12 והוציאה בגיל 16 את הלהיט הראשון שלה עברה התמוטטות נפשית בשנת 2007 בעת שהיתה בת 26 נשואה ואמא לשני בנים האחד בן. גיימס גיימי פארנל ספירס נולד ב-6 ביולי 1952 הוא אביה של הזמרת בריטני ספירס השחקנית-זמרת גיימי לין ספירס והמפיק בראיין ספירס.

Stronger by Britney SpearsListen to Britney Spears. בהמשך התפטר מתפקידו לארי רודולף שניהל את הקריירה של ספירס מאז 1995 וכך עשה גם הפרקליט שמונה לה על ידי בית המשפט.


Pin On Makeup Buys


Pin On Costumes


Pin On Famous Woman Galleries Photo


Pin On Celebrities


Pin On Magazine Collectors Wishes


Pin En Cambios De Look


25 Last Minute Halloween Costumes Ideas For Women Its Claudia G Halloween Girl Halloween Outfits Halloween Costume Outfits


Pin On Skirts And Dresses


Heather Locklear Pictures And Photos Getty Images In 2021 Heather Locklear Daughter Heather Locklear Celebrities Female


בוי טוי הבחורים הלוהטים של בריטני ספירס Martin Henderson Actor Model Actors


Pin On את זה


Pin On Makeup Buys


Pin On Halloween Costumes Women


Killie M Tacones De 15cm Onlife Co Il Long Sleeve Dress Dresses With Sleeves Fashion


Pin On Quiz Results


Pin On Britney


Pin On Britney


Best Celeb Hair Kerry Curls Up Angela Highlights Celebrity Hairstyles Cool Hairstyles Hair Styles


Pin On Men

Comments