גל גדות ובעלה

ברכות חמות לוונדרוומן הישראלית גל גדות ובעלה ירון ורסנו שהביאו לעולם את בתם השלישית - ואפילו יש כבר שם. גדות ובעלה ירון ורסאנו הקימו חברת הפקות והפרויקט הראשון של החברה החדשה יהיה מותחן המבוסס.


הדוגמנית המצליחה שהפכה לאם לפני כחודש וחצי העבירה את תקופת פוסט הלידה יחד עם בנה התינוק רפאל ובעלה מייקל זנזורי בביתם המפואר בצהל Women Fashion Strapless Top

גל גדות בתפקיד חדש.

גל גדות ובעלה. גדות כבר שיתפה פעולה עם גנקינס וצרלס בסרט וונדר וומן. השינוי המטריף שעבר על בעלה בגלל וונדר וומן. הפרוייקט הראשון שיפיקו יהיה מותחן היסטורי אודות סיפורה של אירנה סנדלר עובדת סוציאלית פולנייה שהתנגדה לנאצים בזמן.

סרט על אירנה סנדלר אחות קתולית במהלך מלחמת העולם השנייה שהצילה ילדים יהודים מגטו. ניר פקין אחרי שראיתם אין ספור תמונות פפראצי של הגברת גדות ובעלה ירון ורסנו מחוץ לבית שלהם בנווה צדק עכשיו וואלה. חברה בבעלות גל גדות ובעלה ירון ורסנו.

מתברר שאת הביקור הנוכחי של וונדר וומן ההוליוודית בארץ השחקנית מעדיפה לבלות הרחק מהפלאשים - כיוון שכאשר גל גדות קלטה את צלם הפפראצי בסביבה פשוט עפה משם. גדות ובעלה ירון ורסנו מסרו. גדות ובעלה ירון ורסנו צילום.

5 מיליון דולר. אז זהו שהתפקיד העצום. גל גדות בתפקיד ראשי חדש.

סלבס שמחה להיות הראשונה שמדווחת לכם כי השניים רכשו בית חדש ומפואר. גל גדות ובעלה בורחים מהפפראצי. גל גדות ובעלה ירון ורסנו.

ענת מוסברג אמנם זה קרה מעט לפני תום החודש התשיעי אך הלילה לאחר חודש וחצי של שמירת הריון הגיעה גדות יחד עם בעלה אל בית החולים ובשעה 500 בבוקר הגיחה בתם הבכורה שעדיין לא זכתה. החסידה ההוליוודית הגיעה. הכוכבת ובעלה ירון ורסנו רכשו פנטהאוז יוקרתי במליבו עם נוף לים.

גל גדות ובעלה קנו לאחרונה פנטהאוז מול הים במליבו היוקרתית אבל עד שהם יתמקמו בבית החדש הצצנו לבית בנווה צדק בתל אביב ולווילה בהוליווד הילס. מתברר שאת הביקור הנוכחי של וונדר וומן ההוליוודית בארץ השחקנית מעדיפה לבלות הרחק מהפלאשים - כיוון שכאשר גל גדות קלטה את צלם הפפראצי בסביבה פשוט עפה משם. וונדר וומן הישראלית שעסוקה בשבועות האחרונים בקידום הלהיט ההוליוודי שעומד לשרוף את מסכי הקולנוע - הגיעה לסיבוב יחצ בעיר הגדולה.

חסידת אומות עולם שנאבקה בנאצים לאחר ההצלחה הגדולה בתור וונדר וומן - השחקנית גל גדות נכנסת לעולם ההפקה. הדירה חדשה של גל גדות. הערב ג פרסמה גדות תמונה משפחתית בחשבון באינסטגרם שלה יחד עם התינוקת החדשה וכתבה.

גל גדות מגלה. אתם לא מפסיקים לשמוע על הכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם לאחרונה אבל מה לגבי בעלה היקר שמלווה אותה בהוליווד. במאית הסרט תהיה פטי גנקינס והמפיק יהיה צרלס רובן.

אז מה הדירה כוללת מי השכנים ואיזה עוד נכסים יש לוונדר וומן שלנו. נראה שלמרות הקורונה זו. גל גדות ובעלה ירון ורסנו השיקו חברת הפקות חדשה Pilot Wave כך מדווח הערב שישי אתר דדליין.

אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה. שלחו איחולים חמים לוונדרוומן הישראלית גל גדות שהביאה היום שלישי בת שלישית לעולם. גל גדות ובעלה צמודים בניו יורק.

Getty Images וניטי פייר גם מפרגן לגל עם מחמאות מהאנשים איתם עבדה ובראשם במאית סרטי וונדר וומן פטי גנקינס שהשבוע נודע כי תשתף פעולה עם גדות פעם נוספת בעיבוד חדשה לסיפורה של קלאופטרה. גל גדות רכילות שתפו. כאן גרים בכיף גיבורת על ומשפחתה.

גל גדות תגלם את המלכה המצרית קליאופטרה בהפקה חדשה מבית אולפני פרמונט. גל גדות ובעלה ירון ורסנו הקימו חברת הפקות בשם פיילוט ווייב כך דווח הערב שישי. גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית.

ירון ורסנו הגבר שלצידה של הוונדרוומן לא יכול דקה בלעדיה הוא ככ אוהב אותה שהוא דואג לראות את אור פניה כמה וכמה פעמים ביום גם כשהיא נמצאת בארץ זרה מקדמת את הסרט שלה או מצטלמת לסרט הוליוודי חדש. מתברר שוונדר וומן ובעלה עושים את זה בניגוב ולא בסיבוב כלומר זה מה שקרה כשנתפסו על ידי צלם הפפראצי בזמן ארוחת צהריים הוליוודית שבה חשבו שאיש לא מזהה אותם.


Khunjrab Pass Gilgit Baltistan Pakistani Wallpaper Beautiful Views

Comments